Annikas funderingar

Här skriver jag om sådant som rör sig i mitt huvud. Oftast handlar det om kommunikation av något slag.

This blog will self destruct in ten days. Eller?

Publicerad 2016-07-07 11:02:00 i Allmänt,

Det
 här är mitt första inlägg på blogg.se. Jag har en egen webbsida sedan tidigare och testar nu detta för att se
dan kunna demonstrera hur smidigt det är för andra.

För enkelhetens skull har jag skippat förarbete som "Varför?","Om vad?"och "För vem?". (Det skär i hjärtat på en gammal kommunikatör.) Det här är en testblogg som kommer att leva i cirka tio dagar. Eller kanske mycket längre än så,om jag får blodad tand.
 
Ett inlägg om dagen i tio dagar kommer det i alla fall att bli.
 
Utanför skiner solen, så det gäller att jobba effektivt idag.
 
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela